22 Disember 2011

Hotel yang murah special for kakitangan kerajaan....(tahu tak?)

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Khamis, Disember 22, 2011
Reaksi: 

Ramai kalangan kakitangan kerajaan tak tahu tentang benefit ini....sama ada x diwar2kan atau korang mmg kaya so bila bercuti amik jer hotel2 dan membayarnya dgn jumlah yg mahal......So, hari ni cikgu luv nak kongsi pengalaman mendiami beberapa rumah peranginan kerajaan yg awesome ini....

Antara yg pernah famili cikgu luv ialah di :
  1. Cameron Highlands
  2. Port Dickson ( blok lama )
  3. Port Dickson ( Permaisuri Resort )
Apa yg perlu korang buat ialah :

  1. Layari laman web ini   http://peranginan.bph.gov.my/default.aspx
  2. Pilih rumah peranginan mana korang nak berehat
  3. Tempah, bayar , print bukti pembayaran.....
MUDAH KAN......bayangkan sebuah hotel@ apartmen 3 bilik yg berharga rm490 semalam dpt dinikmati oleh famili kiter dgn harga RM115 semalam...



Ini yang di PD baru2 ni kami pegi

tapi INGAT......tersangatlah limited dan harus bijak menGRAB peluang ini......biasalah depa pun ada kroni-kroni dorang jugak. 



Rumah Peranginan Persekutuan (RPP) terletak di 6 lokasi iaitu :




OK uols..enjoy ya.....jgn lupa BUAT TEMPAHAN AWAL TIGA BULAN....kalau tak melepas....


Jenis Bilik & Kadar (ini di PD)...yg lelain sila xplore sendirik k.....

Jenis BilikKadar (Semalam)
Apartmen 2 BilikRM 40.00
Dewan MesyuaratRM 50.00
Dewan MakanRM 50.00
Apartmen jenis VIP (Blok Baru)RM 172.50
Apartmen 3 Bilik (Blok Baru)RM 115.00
Apartmen 1 Bilik (Blok Baru)RM 88.55
Apartmen Studio (Blok Baru)RM 63.25
Banglo 3 BilikRM 150.00


KM 18,
Jalan Pantai,
71050 Port Dickson,
Negeri Sembilan.
Tel: 06-6621558

AMACAM SKARANG..?????.selamat bercoti utk tahun depan pulak k....

20 nota dicatat murid:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea