22 Disember 2011

SITI NURHALIZA ~ct situ sana sini~

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Khamis, Disember 22, 2011
Reaksi: 
Assalamualaikum.....selamat sejahtera....

Tak tau nape...aku ni dah jadi cam peminat fanatik ct nurhaliza.....ala mcm korang yg peminat fanatik Che Det ke...Tok Guru Nik Aziz ke....Justin Biebir ke..... Maharaja Lawak ke.....(walaupun org lain x fanatik kat depa ni)...
Masa dia kawen Dato K. ramai peminat dia mula membenci dan kata dia perampas...itu pun aku redho coz DK ensem......lagu dia...bgtau jer.....kemain bermain d bibir ku ini...yg lagu omputih tu jer aku x bape hafal....(ada masalah lidah sikit)...hehehe


ct tanpa mekap..pun tetap suwettt
so nak citerla...kalau ada magazine , suratkabor  ke, album apatah lagik pape yg berunsur ct termasukla Simplisity cambiasa...dah kater fanatik.....daku akan membelinya...yg belum buat dan x bekesempatan buat ialah pg tgk konsert CT...(ADA KE SESAPA NAK WAT SUPRISE my besday nanti)....tak caye...layan beberapa gambo ni after the jump.....


ic lama ct masa dajah 6
ic baru ct


my CT

xkire la ramai yg menyampah kat kamu...saya tetap minat kamu.......






Biasalah..kita ni pun bukan semua org suker......tp ada gak org yg suker kiter kan....so renung2kan.....slamat beramal.

5 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea