28 Mei 2015

Ujian buat kami

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Khamis, Mei 28, 2015
Reaksi: 
Hari ini cikguluv sedang berehat di rumah selepas 2nd cycle kimoterapi......


dulu taktau kalau org kata saya dah 2 kali kimo...ingat kan camne dan 2 hari jer... rupa2nya bukan...

utk kanser hidung macam cikguluv sementara nak tunggu Q yang amat panjang di HKL untuk buat radioterapi...cikguluv kena buat beberapacycle kimo.....

1 cycle adalah 5 hari di wad...kimo nonstop dan 2 mnggu rehat di rumah...then pi la hospital untuk next cycle.

camne rasa kena kimo.....dia masuk air jer..... cikguluv anggap ianya sebagai penawar....tak naggap pun ia dadah ke racun ke...apa ke....sambil tu sentiasa zikir....

efek selepas kimo....macam masa cikguluv morning sickness mengandungkan hero2...selera makan takde...muntah...loya......

harap semua doakan cikguluv, cikguluv tau ramai sayang kan cikguluv.....


luv from....

#cikguluv#

4 nota dicatat murid:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea