5 Mac 2012

♥♥♥....Wedding @ skool....♥♥♥

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Isnin, Mac 05, 2012
Reaksi: 
Salam semua.....

Hari ni cikguluv nak citer pasal sebuah   Wedding @ SKOOL.....kerana kedua-dua pengantinnya CIKGU.....biasanya kita dengar MAJLIS KERJA KAHWIN  kat dewan sekolah coz takde tempat so dorang sewa la dewan sekolah kan....tapi kali ini citernya lain.....sangat UNIK

Dah kata CHEKGU.....so depa ingin merealisasikan impian perkahwinan mereka di sekolah juga....

Lokasi yang dipilih ialah :

SEMESCO
(itu nama glamernya...nama sebenarnya ialah SMK Sg. Choh)


lokasi ini dipilih kerana :
                                                       
pengantin lelaki adaklah bekas pelajar di sini 

ibu pengantin lelaki adalah GPK 1 di sini

pengantin perempuan juga seorang guru di SMK Rawang (SEMEKAR)




Penanggahnya terdiri daripada;

PENGAKAP KELANA


Taknak citer banyak....layan gambar2 kenangan yang sempat dibidik oleh G.T cikguluv:


~BACK to SCHOOL WEDDING~
 Sir Hairuddin & Teacher Norelyana
4-3-2012






banyak lagik gambar akan diUPDATE nanti......SABOR ya
.....ok.....saya sambung......













~SELAMAT BERBAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA~






p/s: Pengantin lelakinya bernama Noraini Hairudin bin Noraini ialah skoolmate cikguluv......merangkap BOSS kami (Angel's Ice) semasa meniaga eskrem Hari Kantin skolah. Klasik tak nama dia.....bonda beliau jugak nama Noraini......


Kiut miut kan kiteorang......kenangan terindah




























8 ulasan:

  1. waahhh..kak zana..cam gempak cite ni..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tau takpe ely...kasi HOT sikit.......but seriously mmg UNIK......chumel sgt2

      Padam
  2. saya bekas rakan sekerja Ely masa di Johor...Ely sangat cantik..suka2...a very unique wedding

    BalasPadam
    Balasan
    1. Unik kan...i loike very much.....tq noorGie singgah my blog....

      Padam
  3. very the uniq wedding kan kak noorgie hehe..dahsyat la u all :)

    semoga berbahagia :)

    salam perkenalan dari saya :)

    BalasPadam
  4. suwittnyee cikgu tu...kembali ke sekolah..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea