30 Jun 2012

Bila kucing dalam sangkar hamster.....kesian

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Sabtu, Jun 30, 2012
Reaksi: 

Salam uols......cerita ini berlaku apabila suatu hari adalah seekor anak kucing yang agak comel tersesat ke rumah cikguluv......walaupun dah seminggu dihalau, siComel itu tetap nak berumahtangga kat umah ni....so suatu hari anak2 cikguluv nak la membuat 'rumah' tuk si Comel ni tidur. Nak tau kat mana dorang kurung si Comel tu.......korang saksikan la sendiri.......

















Akhirnya suami cikguluv terpaksa memecahkan lubang sangkar hamster itu dengan player...ya Ampun...seksa juga kerana si Comel itu telah panik dan mula jadi GARANG........dan nampak si Comel itu hampir pengsan,tapi Alhamdullilah si Comel tu selamat.

moral of the story.....

Semua makhluk mesti tinggal di tempat yang sesuai dengan saiznya.....






4 ulasan:

  1. hehe pening kepala jgk nak selamatkan kucing ni..hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la...sib baik dtg 2 hero idaman Malaya ini

      Padam
  2. HAHAHA...sapa punya kerja ni kaklong? siot je..
    sian gila kat kucing tu. naseb baik tak mati terjerut duk sangkar hamster. chait...!

    BalasPadam
    Balasan
    1. si adam ngan wawan.....konon2 nak bg tempat yg selesa...udahnya tepat yang seksa.......

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea