5 Februari 2013

Berdikari di asrama

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Selasa, Februari 05, 2013
Reaksi: 


Assalamualaikum semua dan salam sejahtera....

Korang pernah tinggal di asrama?
cikguluv pernah ...2 kali...
#1 (SAMER)
#2 (MPKTBR)
[cikguluv nangis sebulan masa duk asrama dulu ~homesick tau]

Oklah nak cerita mulai dari 29hb Jan 2013 hari tu,bermulalah kehidupan bujang sulung cikguluv di asrama.
Perkataan pertama dia ucap masa cikguluv jemput dia utk Outing ialah 

# P.E.N.A.T#

cikguluv pun pujuk dan cakap memula mmglah macam tu,nanti lama2 ok...dia pun diam.

Makanan di sini katanya tak ikut selera dia...
memanglah nak oiiiiiiii.....

Inilah tempat tinggalnya sehingga 2014...Inshaa Allah....
doakan ya.

Masa hari pertama,ibu bapa dibenarkan masuk ke asrama....adiknya  menjadi sukarelawan mengangkat semua harta abangnya....tq Adam.....
Inilah pemandangan dorm asrama bujangku ini....petang2 boleh main

p/s: Alhamdullilah....setakat ini dia hanya komplen benda2 kecil jer macam penat,makan x best, x cukup tidur tapi katanya di sini kawan2 semuanya baik2.....xde pun buli2......cikguluv doakan semoga dia terus belajar hingga selesai SPMnya nanti...kerana sekolah ini memang sekolah TERPILIH.......aminnnn





0 nota dicatat murid:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea