24 Februari 2013

Candid @ P.I.B.G

Direkod oleh cikguluv a.k.a yus zana di Ahad, Februari 24, 2013
Reaksi: 
Salam hujung minggu semua.......

Wah senyum korang sebab cuti kan....cikguluv kena datang sekolah pada hari Sabtu yang cukup hening ini...untuk memeriahkan mesyuarat PIBG...korang tahu je la...kalau cikgu x datang makin banyaak kerusi kosong nanti....hehehehhe...korang pergi tak meeting P.I.B.G anak korang? Haaaa.....sengih tu...x pegi la tu.......

Oklah macam biasa jawatan cikguluv ialah menjadi photographer....so mari kita mencuci mata dengan candid sepanjang majlis ini berlangsung...... Serius cakap ,rugi korang kalau tak tengok gambar candid ni.......menangis uols kalau tengok...hahahahah....PROPA SANGAT

CANDID 1
#handbag Guru Besar 'Michael Kors'...ko hado? 
cikguluv x hado.....hahahahha


CANDID 2
#mikrofon cordless baru dengan P.A system baru...sekolah korang hado?
 sekolah cikguluv  hado.....hahahahha



CANDID 3
#ada cabutan bertuah... PIBG korang hado? PIBG  cikguluv  hado.....hahahahha




CANDID 4
#cer teka cikgu mana yang pakai tudung glamer ...ko hado? cikguluv  hado tapi x pakai.....hihihi



CANDID 5
#makeup AJK PIBG ni sangat mantop...korang mantop tak? cikguluv x berapa mantop .....hihihih



CANDID 6
#sempat lagi sambil bertugas ,cikgu ni baca novel "Isteri separuh masa"...korang rajin?
cikguluv x rajin kecuali novel "Sehangat Asmara".....hehe




CANDID 7
#buku program siap ada nombor bertuah..hadiahnya hado tau tapi  cikguluv yang tak bertuah.....hahahahha



CANDID 8
#setia menunggu hingga ke akhir majlis...parents yang lain hado?
TAK HADO tapi  cikguluv hado.....hahahahha





CANDID 9
#Nasi lemak dimasak sendiri oleh salah seorang cikgu...korang rajin nak masak untuk beratus orang? cikguluv x berapa rajin.....hahahahha





CANDID 10
#Cabutan bertuah untuk mereka yang bertuah...ko hado? cikguluv memanglah  x hado.....hahahahha




CANDID 11
#Barisan cikgu lelaki yang masih setia ...walaupun kerusi depan mereka semua dah 'TERANG'




CANDID 12
#Khusyuk mendengar sampai tertanggal kasut.....hahahahha



#Tq semua kerana menjayakan mesyuarat PIBG SKBS kali ke 9........kepada kawan-kawan yang telah dilantik untuk menjadi AJK PIBG tahun ini ,selamat bertugas.

#candidlahsangat.......... 






0 nota dicatat murid:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cikgu ♥ love Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea